onsdag 27 januari 2016

läpp-skalman

den senaste uppdateringen om mina kroppsliga bestyr:
som den gode malmöhipsterfeminist jag är har jag nu snusat upp en fin liten ficka under läppen där jag kan spara allsköns mat att snacksa på när lusten faller på och blodsockret faller.
jag har hittat både godis, bitar av sojafärs och nagellacksflarn.
som en slags läpp-skalman.
bästa vore ju om en kunde få plats med en fikakorg där inne. eller om jag, de få gånger jag går ut på lokal, kunde lägga in kontokort och mobil.

nåväl, detta är väl främst en illustrationsblogg, så jag ska visa lite vad jag gjort idag.
jag har skissat vidare på den första episoden om Doris i mitt projekt. hon har nu tagit sig till stranden och byter om till badkläder.


och här står ett litet barn och leker med bubblor. den är till ett hemligt eventuellt projekt.

(jag vet att såpa inte skummar sådär)

god tur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar